20140904_234751-normal.jpg

Sitä minä vain, että mepä ollaan nyt koko perhe kotona. Lääkäri sanoi mulle Oulussa, että asentavat mulle sellaisen hienon magneettishuntin, jota pystytään säätämään pään ulkopuolelta. Leikkaus tehdään kuulemma muutaman viikon kuluttua. Siihen saakka saan olla kotosalla ja leikkiä Pekan kanssa. Ja mää oon nykyään tosi reipas, kun en enää oksenna kuin kerran tai kaksi päivässä. Äiti tai isi antaa mulle joka päivä sellaista lääkettä, joka hillitsee oksentelua. Niin ja eilen nukuin ekaa kertaa omassa sängyssä ja Pekka omassaan. Ihanaa syksyä teille kaikille, toivoo Antti.

P.S. Äiti tässä vielä. Blogikirjoituksiani on kommentoitu tähän mennessä 98 kertaa. Nyt haastankin sinut kommentoimaan. Kommentoi, lähetä terveisiä tai kirjoita pojille vaikka runo, että saadaan tuo maaginen sadan kommentin raja rikki. Ja kommentoidahan voi myös nimimerkillä, jos haluaa pysyä anonyyminä.